loading...

Starinski, izdašan, blagdanski kolačić iz mamine bilježnice. - Štefica šnite!

 Sastojci 12 osoba

    Za tijesto
    15og margarina /maslaca
    150g šećera (kristal)
    120g Glatkog brašna Podravka
    100g mljevenih oraha
    4 bjelanjaka(snijeg)
    Za žuti sloj
    4 žumanjaka
    150g šećera u prahu


    Za smedji sloj
    8 žlica mlijeka
    3 žličice šećera u prahu
    120g čokolade crne za kuhanje
    150g mljevenih oraha
    100g margarina /maslaca
    napomena-nisam radila smedji sloj po receptu, već malo drukčije i to sam opisalau postupku


 Priprema

    1.

    Za tijesto pjenasto izmiješati margarin i šećer, zatim dodati brašno, mljevene orahe i snijeg od bjelanjka ( radila sam ovaj put sa 5 jaja jer su mi bila manja i još kupovna! ).  Smjesu razmazati u namazanu i pobrašnjenu tepsiju veličine otprilike 25x30cm. Dosta je gusta smjesa.

    Peći na umjerenoj vatri da se biskvit previše ne isuši. Duljinu pečenja i temperaturu prilagodite iskustvima sa svojom pećnicom. Kad se biskvit po rubovima počne odvajati od tepsije, pečen je. Ja sam pekla otprilike 25 minuta na 150 stupnjeva celzijusa. Pečeno tijesto ohladiti. Žumanjke i šećer u prahu miksati i kad postane gusto izliti na pečeno i ohlađeno tijesto. Staviti ponovno u pečnicu i na laganoj temperaturi sušiti. Ja sam sušila 45 minuta na 50 stupnjeva celzijusa. Isprobati na rubu čakalicom da li je suho. Moja pećnica je inače dosta jaka pa se brzo posušilo.
    2.

    Kad se dobro posušio žuti sloj te opet ohladio, stavila sam slijedeću smedju smjesu ( nisam radila kako je pisalo u sastojcima u maminom receptu iz tekice! ): ja sam 9 žlica mliječnog vrhnja za šlag zagrijala tik do vrenja, maknula sa vatre i u to stavila 130g kvalitetne čokolade za kuhanje izdrobljene u kockice. Nakon što sam čokoladu dobro  umiješala, u još toplo sam stavila 150g mljevenih oraha i 50g margarina na listiće. Smjesa je dosta gusta i u hrpicama se nanosi i zatim razmaže po žutom sloju.


    3.

    Kolač se na kraju obilno posipa mljevenim orasima i nakon kratkog vremena spreman je za rezanje.
    4.

    Rezati na kockice 3,5x3,5cm.

Preuzeto sa: www.coolinarika.com
Podijelite sa prijateljima:
Za kraj možda Vas ovi oglasi zanimaju:

Nema komentara:

Objavi komentar